E-mail: info@trendify.sk | Facebook Messenger: 

Zrušenie nákupu

Nákup máte možnosť zrušiť bez udania dôvodu do 14 dní, čo znamená, že je potrebné obnoviť stav pred nákupom.

14 kalendárnych dní sa musí počítať odo dňa prevzatia balíka až do oznámenia zákazníka o zrušení.

Produkt môžete vrátiť sami, alebo nás môžete požiadať o doručenie späť kuriérskou službou.

Proces stiahnutia je nasledovný:

Packeta

- Výrobok prosím riadne zabaľte, nepoškodený a potom ho odovzdajte na mieste balíka Packeta s kódom  93989518

- Bohužiaľ, nemôžeme akceptovať balíky na dobierku.

- Na obal prosím napíšte číslo objednávky pre ľahšiu identifikáciu.

- Do e-mailu ( info@trendify.sk ), že si prajete nákup zastaviť, napíšte aj číslo bankového účtu, na ktorý si prajete vrátiť sumu nákupu. Sumu za objednávky zaplatenú na webovom rozhraní bankovou kartou môžeme vrátiť iba na číslo bankového účtu priradeného k danej bankovej karte.

- Hneď ako produkt dorazí, vrátime vám sumu ihneď, ak je to možné. Máte na to 14 dní, no zvyčajne sa transakcia uskutoční oveľa skôr.

- Poplatok za doručenie balíka Packeta bude odpočítaný zo sumy, ktorá sa má vrátiť (3,00 EUR)

 

GLS

Prosím, pripravte balík, dobre zabalený a nepoškodený.

Napíšte nám ( info@trendify.sk ), že by ste chceli, aby sme balík vrátili.

Kuriérska služba si pre balík príde v najbližších dňoch, pripravený balík odovzdajte kuriérovi.

Cena služby je 10 EUR, ktorú odpočítavame zo sumy, ktorá sa má vrátiť.

Ak balík neodovzdáte kuriérovi alebo z akéhokoľvek dôvodu zlyhá prevzatie balíka , náklady na službu je potrebné odpočítať od sumy, ktorá bude vrátená nabudúce.

 

Aby ste sa vyhli nepríjemnostiam, radi by sme vás upozornili na nasledovné:

- Ak produkt vrátite, zodpovedáte za to, že balík sa k nám dostane nepoškodený. Bohužiaľ nemôžeme prevziať zodpovednosť za nedoručené, nedoručené alebo poškodené balíky. Nemôžeme ísť na miesto balíka alebo na poštu vyzdvihnúť balík.

- Ak je to možné, produkt pred odoslaním späť odfoťte vo vysokej kvalite, aby ste predišli neskorším nedorozumeniam. V prípade, že sa nám tovar nevráti v stave, v akom ste ho odoslali, môžete to preukázať. V opačnom prípade berieme za základ stav, ktorý sme našli. Upozorňujeme, že ak balík vrátite, zodpovedáte aj za prípadné problémy, ktoré sa vyskytli počas doručovania balíka.

- Späť môžeme prevziať len nepoužitý výrobok, ak výrobok javí známky používania, bohužiaľ ho už nebudeme môcť odkúpiť. V prípade hodiniek sa za použitie považuje odstránenie fólie z hodiniek alebo ich remienka.

- Vráťte všetky produkty - akékoľvek darčekové balenie (krabička, taštička na šperky a pod.) - pretože až potom vám môžeme vrátiť plnú kúpnu cenu. Ak sa tak nestane, musíme odpočítať kúpnu cenu chýbajúceho produktu a poplatok za doručenie, pretože v tomto prípade sa musí postupovať tak, ako keby sme vám dodali produkt, ktorý sa vám nevrátil.

- Ak chcete zrušiť časť celej objednávky, tak napr. z 2 produktov, ktoré ste si objednali, nepotrebujete iba jeden produkt a chceli by ste, aby sme ho odkúpili späť, v takom prípade bude hodnota objednávky upravená tak, ako keby ste si objednali iba jeden produkt, ktorý vám zostal, teda napr. ak ste kúpou 2 produktov dosiahli limit hodnoty pre bezplatné doručenie balíka a cena jedného produktu ho nedosiahne, pripočítame cenu doručenia balíka platnú v čase nákupu k objednávke a vrátime vám tak rozdiel.